Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu prawego Alt+6
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
wielkanoc
Animacja 31
Animacja 32
wiosna
wiosna2
wiosna3
wiosna4
Animacja 2
Animacja 17
Dane Urzędu

Urząd Miejski w Trzebiatowie,
Rynek 1, 72-320 Trzebiatów
woj. zachodniopomorskie
tel.: +48 91 38 72 984
fax.: +48 91 38 72 619
email: sekretariat@trzebiatow.pl

Mapa
Polityka prywatności

Polityka prywatności

Artykuł

Polityka Prywatności określa warunki dotyczące użytkowania serwisu internetowego. Korzystając w dowolny sposób z niniejszego serwisu internetowego jego użytkownik akceptuje warunki określone w Polityce Prywatności.

Ogólna klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

1.       Administratorami Pani/Pana danych osobowych są:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Trzebiatowa, ul. Rynek 1, 72-320 Trzebiatów, tel. 913872984 email. sekretariat@trzebiatow.pl zwany dalej „Administratorem”;

2.       Inspektor Ochrony Danych

W sprawach ochrony Pani/Pana danych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: e-mail iod@synergiaconsulting.pl pod numerem telefonu 500 610 605 lub pisemnie na adres siedziby Administratora;

3.       Ogólne cele i podstawy przetwarzania

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe przede wszystkim w celu realizacji; zadań; własnych, zleconych, porozumień realizowanych z innymi organami samorządu terytorialnego lub administracji rządowej. Zadania te określa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

Ogólne podstawy przetwarzania danych osobowych przez Administratora zawarte są w art. 6 ust. 1 lit a-f RODO oraz art. 9 ust. 2 lit b, c, g, h, i RODO.

Dokładne informacje o celach i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych są dostępne w klauzulach informacyjnych dotyczących poszczególnych zadań realizowanych przez Gminę Trzebiatów.

4.       Odbiorcy danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane:

1)       podmiotom, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych m.in. firmom informatycznym, hostingowym, prawniczym,  audytorskim, firmom zajmującym się ochroną danych osobowych,

2)       oprócz tego możemy zostać zobowiązani np. na podstawie przepisu prawa do udostępnienia Pana/Pani danych osobowych podmiotom prywatnym i publicznym

5.       Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w celach archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów obowiązujących u Administratora (Rzeczowy Wykaz Akt), lub przez okres wynikający bezpośrednio z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. W przypadku przetwarzania na podstawie zgody do czasu zrealizowania celu lub jej odwołania.

6.       Posiada Pani/Pan prawo do;

1)       dostępu do treści swoich danych na podstawie art. 15 RODO przy czym:

prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, które zostały zebrane w sposób pośredni (z innych źródeł) w pewnych okolicznościach będzie ograniczone tj. w sytuacjach gdy żądanie dostępu do Pani/Pana danych mogłoby wpłynąć na prawa i wolności osób od których dane pozyskano, powyższe ograniczenie zostało wprowadzone ustawą wdrażającą RODO* i wynika z następujących przepisów:

  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
  • ustawy z dnia 11 sierpnia 2001 r. o szczególnych zasadach odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu;
  • ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
  • ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji

Ponadto dostęp do Pani/Pana danych osobowych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadkach gdy Pani/Pana żądanie wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku by je zrealizować, Administrator ma prawo oczekiwać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia

2)       żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe przy czym;

w przypadku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego skorzystanie przez Panią/Pana z uprawnienia do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą

3)       żądania usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO, z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 lit b, e RODO tj. dane są niezbędne:

  • do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator, lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
  • do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń

4)       prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 RODO;

5)       prawo do cofnięcia udzielonej zgody — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody

6)       prawo do ograniczenia przetwarzania na podstawie art. 18 ust. 1  RODO przy czym prawo to zostało ograniczone przez ustawę wdrażającą RODO* w następujących przepisach:

  • w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego - wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania  nie wpływa na tok i wynik postępowania
  • w ustawie z dnia 11 sierpnia 2001 r. o szczególnych zasadach odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu - wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie wpływa na przebieg i wynik postępowań w przedmiocie uchwalania miejscowych planów odbudowy
  • w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie wpływa na przebieg i wynik postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych.
  • w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
  • w ustawie z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym - wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania  nie wpływa na przebieg kontroli oraz na uprawnienie właściwego organu do nałożenia kary
  • w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o  rewitalizacji - wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie wpływa na przebieg i wynik postępowań.

7)       Prawo do wniesienia sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO;

8)       prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

7.       Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

W przypadkach gdy przetwarzanie danych wynika z przepisów prawa podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, odmowa podania danych będzie skutkować brakiem rozpatrzenia sprawy. W pozostałych przypadkach jest dobrowolne.

8.       Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany. jednak nie będzie to prowadziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym dane nie będą profilowane.

9.       Transfer danych osobowych poza obszar EOG

Dane osobowe zamieszczone na fanpage’u Facebook i/lub na portalu Youtube prowadzonym przez Administratora mogą być przekazywane do państwa trzeciego – Stanów Zjednoczonych. W takiej sytuacji współadministratorem danych będzie odpowiednio firma Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour Dublin 2i/lub Google Ireland Limited Gordon House, Barrow Street Dublin 4 Irland. Podstawą prawną transferu danych jest art. 46 ust. 2 lit d RODO tj. standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską.

* ustawa z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. 2019 poz. 730)

 

TRZEBIATÓW Pogoda

Statystyki

Licznik odwiedzin:14 468 054
Dzisiaj:1058
Gości on-line:2
Twoje IP:18.119.213.110

Godziny pracy urzędu

Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 15:30

Nr kont bankowych

Bałtycki Bank Spółdzielczy w Trzebiatowie
90 8566 1026 0311 1100 2002 0005
(opłata skarbowa)

43 8566 1026 0311 1100 2002 0075
(wypłaty za udostępnienie danych osobowych, należne udziały z Urzędów Skarbowych wpłaty za Kartę Dużej Rodziny)

SWIFT
GBWCPLPP
URZĄD MIEJSKI W TRZEBIATOWIE
imię i nazwisko wpłacającego
PL 90 8566 1026 0311 1100 2002 0005
SGB-Bank S.A.

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.